YRITYSASIAKKAAT – BID-TARJOUSPYYNNÖT ISOMMILLE ERILLE
- Mene tuotteen kohdalle ja täytä pikatarjous lomake
- Pikatarjouksen saat aina 5-30 min kuluessa, kun olet lähettänyt viestisi yrityksen aukioloaikana. Muina aikoina saat tarjouksen viimeistään seuraavana arkipäivänä klo 9:00 mennessä.
- Voit myös rekisteröityä verkkokauppaamme tai tilata ilman tunnuksia.
TILAAMINEN KOLMELLA TAVALLA
- Tilaa suoraan sivustomme kautta. (verkkokauppamme on vain yritysasiakkaille)
- Tilaa sähköpostitse lähettämällä tilauksesi myynti@carlacom.fi
- Tilaa puhelimitse 09 8870 1991
Vahvistamme tilauksen arkisin 5-30 min. kuluessa tilauksestasi.
MAKSAMINEN
- Lähetämme laskun yrityksille verkkolaskuna tai sähköpostitse
- Voimme lähettää myös maksulinkin sähköpostiinne, jos haluat käyttää pankki/luottokorttia maksamiseen.
TOIMITUS – seuraavaksi arkipäiväksi
- Varastotuotteet toimitamme seuraavaksi arkipäiväksi, jos tilaus tehdään klo 15 mennessä.
- Toimitusmaksu 6,90 € Postin Express-Ovelle paketti.
- Varastoimme kaikkia vihreällä-pallolla merkattuja tuotteita Espoossa sijaitsevassa varastossamme. Vahvistamme toimitusajan aina tilauksen yhteydessä.
- Huom! Yritykset voivat myös tilata tuotteita suoratoimituksina työntekijöiden kotiosoitteisiin
- Postin Express kotitoimitukset tai erikoishinnoittelu erien jakolistaukset eri toimipisteisiin 9,90 € . Kaikkiin toimituksiin tarvitsemme aina täydelliset osoitetiedot ja yhteystiedot (sähköposti osoite ja matkapuhelinnumero).
- Pääkaupunkiseudulla tuotteiden toimitus tarvittaessa samana päivänä. Pikatoimitus veloitus ajankohdan ja sijainnin mukaisesti (15-35 €)


AUKIOLOAJAT
Palvelemme puhelimitse ja sähköpostitse arkisin klo 8.30-17.00.
Noutopisteemme on auki arkisin klo 9-16. Muina aikoina joustavasti sovitun mukaisesti.
Olethan yhteydessä ennen tuloasi, jos haluat, että varaamme sinulle tuotteet sivuun, jotta saat tarvittavan määrän. Olet myös tervetullut tutustamaan tuotteisiin noutopisteelle ennen ostopäätöstä.
Kuluttaja-asiakkaita palvelemme noutopisteellämme osoitteessa Sillankorva 8, 02300 ESPOO.
♻️ VASTUULLISUUS ♻️
Meillä kaikki uusiokäytettävät pahvilaatikot ja pakkauspehmusteet kierrätetään. Tilauksen kaikki tuotteet pyritään aina lähettämään samassa pakkauksessa ilman useita toimituksia.
MAKSUEHTOMME YRITYKSILLE
Normaali maksuehtomme on 10 pv netto.
Tarvittaessa mukautamme maksuehtoa yrityksenne tarpeiden mukaisesti.
Tavaroiden toimitus laskulla edellyttää moitteettomia luottotietoja ja varaamme mahdollisuuden siirtää tilauksen ennakkolaskutukseen, esim. jos yritys on juuri perustettu tai yrityksen tilinpäätöstiedot eivät ole julkisia.
Yritykset voivat suorittaa maksun halutessaan pankki/luottokorteilla. Lähetämme maksulinkin sähköpostiin, jos toimitus postitse ja noutaessanne normaali korttimaksu. Kortteina meillä käy pankkikortit, American Express, Visa, Euro – tai Mastercard.
Lähettäessämme maksulinkin varaamme tuotteet siinä vaiheessa tilaajalle. Tilaus toimitetaan välittömästi, kun linkin kautta maksetusta suorituksesta tulee meille kuittaus. Varaus on voimassa 1 arkipv maksulinkin lähettämisestä.
EXPRESS TAKUU PALVELU KUULOKKEILLE
Meiltä ostettuihin Poly, Jabra ja EPOS kuulokkeisiin tarjoamme Express-takuu palvelun, jolloin vikaantuneen kuulokkeen omistaja saa muutamassa arkipäivässä vikaantuneen kuulokkeen tilalle uuden, jos kyse on takuu viasta.
Kaikilla myymillämme tuotteilla on takuut valmistajien myöntämien takuuaikojen ja takuuehtojen mukaisesti.
Takuuaika katsotaan alkaneeksi tuotteen toimituspäivästä.
Huomioithan ystävällisesti, että käsittelemme ainoastaan Carlacom Office:sta ostettujen tuotteiden takuut ja käyttöopastukset.
Carlacom Office Oy ei myönnä takuita, takuista vastaa valmistajat. Carlacom Office Oy pystyy auttamaan ainoastaan meiltä ostettujen tuotteiden takuiden käsittelyssä ja takuiden läpivienneissä kunkin valmistajan käytäntöjen mukaisesti.
Jos olette ostaneet tuotteen muualta tai ette tiedä ostopaikkaa, niin kannattaa olla yhteydessä joko myyjään, josta olette ostaneet tuotteen tai valmistajan nettisivujen kautta valmistajan tuotetukeen.
Takuuehdot yleensä koskevat ainoastaan sellaisia virheitä ja puutteita tuotteen rakenteessa, materiaaleissa ja toiminnassa, jotka ilmenevät takuuajan kuluessa. Takuu ei käsitä virheitä, jotka johtuvat normaalista kulumisesta tai käytöstä, ostajan suorittamista virheellisistä asennuksista, muutoksista tai esim. tuotteen liittämisestä verkkoon tai softaan, jonka toimivuus ei vastaa normaalia käyttöympäristöä. Lisäksi Carlacom Office Oy ei vastaa ostajalle tuotteen ja/tai palvelun välittömästi tai välillisestä menetyksestä, vahingosta tai tulon menetyksestä takuu-/virhevastuiden osalta. Carlacom Office Oy pidättää oikeuden ohjata asiakkaat asioimaan suoraan valmistajan tai valmistajan valtuuttaman huoltoliikkeen kanssa. Osapuolten väliset erimielisyydet käsitellään Espoon käräjäoikeudessa. Pidätämme oikeudet muutoksiin.
Muuta / Julkiset EU-hankinnat
Mikä on Suomessa summa, jonka ylittävät julkiset hankinnat on kilpailutettava?
Julkiset Kynnysarvot (ilman arvonlisäveroa) 1.1.2022 alkaen ovat: Tavaroiden, palveluiden ja suunnittelukilpailuiden valtion keskushallintoviranomaisella kynnysarvo on 140 000 euroa ja muiden hankintaviranomaisten 215 000 euroa. Rakennusurakoiden osalta kynnysarvo on 5 382 000 euroa.
Tarjoamme valikoimamme tuotteet erittäin edullisesti ja toimitukset nopeasti seuraavaksi päiväksi – Ylläty ja säästä hankintatarpeissanne.


